Шлях чудової уніфікації. Компанія Хонда, на відміну від решту виробників,які під свої електромобілі створюють нові платформи, вже вдруге взяла платформу бензинової HR-V і на своїх заводах в Китаї, а саме Donfeng-Honda i Gac-Honda випустила моделі e:NS1 та e:NP1 відповідно. Такий підхід допомагає вигравати конкуренцію по ціні у решти іменитих виробників, Маючи ім’я і дуже багату комплектацію, їх ціна сама оптимальна. Комплектуються автомобілі двома видами батарей на 53,6 кВт та 68,8 кВт і мають запас ходу відповідно 420км та 510км. батареї мають обладнання для охолодження та підігріву рідини батареї, що дуже актуально для нашого клімату. Автомобілі отримали підігрів сидінь, зеркал та лобового скла, а також електричний привід багажника. Є дуже цікава функція подавлення шуму в машині. !5 дюймовий дисплей разом з акустичною системою Bose не тільки наповнюють салон чудовим виглядом і фунційністю, але й дарять задоволення від хорошої музики. панорамний дах додає вражень, простору та світла в салоні. Особливості В комплектації є зарядка на 3 кВт а також перехідник в якій можна ставити вилку будь якого електроприладу, виїхавши на природу.
Те що Honda пішла шляхом уніфікації має не тільки переваги ( краща ціна, багаті комплектації, безумовна якість), але і недоліки. Не дуже добре помістилась батарея в автомобілях, відповідно кліренс ззаду виявився 15см. Плюс збільшена колісна база буде створювати дещо дискомфорт в поїздках за місто та по поганим дорогам.
Екстер’єр Екстер’єр автомобілів вишуканий та зрілий. В ньому немає революційних рис, зате є риси преміальності та об’єму. Інтер’єр Салон автомобіля просторий та сучасний. Вишукане кермо, великий та функціональний дисплей, якісні матеріали, зручне розташування елементів управління дійсно дарують відчуття комфорту та преміальності.